

Festlighederne i anledning af denne 30. udgave fortsætter – de legendariske Rougenoire indleder lørdag eftermiddag... derefter følger sardisk rock med After Midnight, og aftenen afsluttes med Black Diamonds og deres show som Kiss-tributeband, mens aftenen rundes af med et DJ-set
VI ER TILBAGE!!!
Det eneste ægte biker-event ved Gardasøen, stort grønt område, gratis campingplads, brusere med varmt vand, rockkoncerter, teltkonstruktioner til beskyttelse mod den brændende sol, øl i strømme, cocktailbar, lokal mad og, hvorfor ikke, masser af dejlige mennesker!!!! Alt sammen lige ved søen!!! Et must blandt jeres aftaler for sommeren 2026!!!!
Denne 30. udgave byder på en række nyheder og forbedringer... vi står klar til at byde jer velkommen og overraske jer mere end sædvanligt... hvis I bare er en smule nysgerrige... så glæder vi os til at se jer i stort antal!!!!
Det burde være overflødigt at sige, men jeg minder jer alligevel om det.... tag badetøjet med, for her bader vi i søen!!!! Vi glæder os til at se jer!!!!

